2020 a adus o multitudine de schimbări, atât din punct de vedere al fluctuațiilor resimțite la nivelul poziționării pieței de real estate, cât și din punct de vedere al comportamentului clienților. De asemenea, privind în perspectivă, pentru fiecare dintre noi, acest an a generat și numeroase provocări.

Reflectând asupra celor întâmplate, observăm un aspect extrem de important: necesitatea adaptării la noile tendințe poate fi incomodă, poate chiar dificilă în unele aspecte, dar există oare un alt impuls mai bun pentru o evoluție decât schimbarea?...

Ce a însemnat experiența anului 2020 pentru Brisk Group?

 

1. Identificarea oportunităților chiar și atunci când totul pare dificil.

 "Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește  oportunități în orice dificultate"   - W. Churchill

Aruncând o privire de ansamblu asupra anului trecut, începutul lui 2020 a înregistrat un comportament orientat către supraviețuirea în lock-downul cauzat de pandemie, iar acest lucru a afectat mai mult sau mai puțin economia mondială, aproape în toate sectoarele de activitate.

Realizând acest lucru, Brisk Group a refuzat ideea de a-și opri activitatea și s-a focusat asupra oportunităților ce urmau să apară, odată cu criza Covid-19.

 „Nu ne-am dorit să încurajăm atitudinea nesigură și incertă resimțită încă din Q1 2020, așa că am decis să adaptăm un spirit optimist și pro-activ. In acest sens, povestea anului 2020 pentru Brisk Group urma să fie despre identificarea noilor oportunități de business, menținerea unei atitudini optimiste ce viza creșterea sustenabilă și nu în ultimul rând despre asigurarea sentimentului de siguranță și protecție reciproca în cadrul echipei . Acest tip de gândire s-a dovedit a fi întocmai mindset-ul de care aveam nevoie și am decis să îl păstrăm și în decursul lui 2021, an care se anunță a fi unul de recalibrare.” Bisnel Claudiu – Fouder Brisk Group.

Cititi articolul complet (click aici)